گل نرگس

گل نرگس - مهدویت - شعر - عکس - مقاله - حکایت - نوشته ادبی و ... حضرت مهدی (عج)

گل نرگس

گل نرگس - مهدویت - شعر - عکس - مقاله - حکایت - نوشته ادبی و ... حضرت مهدی (عج)

ارتباط با مدیر وبلاگ - نظرات و پیشنهادات


        


نظرات 3 + ارسال نظر
احمدرضا 17 - خرداد‌ماه - 1389 ساعت 17:37

من بیشتر عکسها رو دیدم
واقعا عالی بود
امیدوارم موفق باشین

s 14 - فروردین‌ماه - 1390 ساعت 20:15 http://www.bahooneyedoosti.blogfa.com

خیلی خوب بود موفق باشین.

ممنون از لطفتون

آفتاب 18 - دی‌ماه - 1391 ساعت 12:35 http://aftab2013.mihanblog.com

سلام دوست عزیز.
وبلا بسیار خوبی داری. من از مطالبی که گذاشتی خیلی خیلی خوشم اومد. و هر روز سر می زنم و بخشی از مطالب رو می خونم. تو هم به من سر بزن. من تازه وبلاگم رو فعال کردم. و هر از گاهی چیزی می نویسم. اما مثل شما این قدر اصولی و با رفرنس مطلب نمی ذارم.
قبول داری که انتظار امام زمان در این جامعه خیلی سخته. و راه حق و باطل به هم مشتبه شده؟ من که با این مشکل درگیرم. خیلی وقت ها نمی تونم بفهمم کدوم کار درسته. نمی دونم شما هم این مشکل رو داری یا نه. یا اره حلی بلد هستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد